به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده و معاونان سپاه ثارالله کرمان با فرمانده فراجا در این استان دیدار کردند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار با فرمانده فراجا در استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای فراجا گفت: درِ شهادت برای عزیزان نیروی انتظامی همیشه باز است و در حقیقت فراجا نیرو‌های بسیار ارزشمند و توانمندی در خود پرورش داده است.

سردار نظری افزود: هفته نیروی انتظامی که با عملیات وعده صادق ۲ همزمان شده، وعده صادقی است که با غرورآفرینی‌های نیرو‌های مسلح شکل گرفته و عزم و اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب الهی را به دشمن القا کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: نیروی انتظامی با همه سختی‌ها در زمینه مرزبانی و امنیت نقش پر رنگی دارد و این هفته، فرصت بسیار خوبی است که قدر همدلی و همکاری را بیشتر بدانیم. 

سردار نظری تصریح کرد: دشمن به دنبال شکاف انداختن بین مردم و نیروی انتظامی است تا به اهداف شوم خود برسد؛ ولی همت نیرو‌های مسلح نقش آن ها را خنثی می‌کند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عزیزان نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کف میدان هستند و با کار شبانه روزی و جهادی امنیت را به مردم هدیه می‌دهند.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه و همکارانش اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقدامی بسیار بزرگ بود و به جهانیان ثابت کرد که نظام ما الهی است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

وی تصریح کرد: ما همه سرباز ولایت هستیم و یک هدف واحد داریم و آن اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تا این لحظه ما اقدامات خوبی را در راه خدمت به مردم و حفظ آرامش آنان انجام داده ایم و در حقیقت امنیت اتفاقی نیست؛ بلکه امنیت را باید خلق و حفظ کرد. 

سردار فرشید افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۵ شهید را برای امنیت این کشور تقدیم کرده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار