اتاق عملیات حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای گفت که می‌توانند هر نقطه‌ای را در فلسطین اشغالی آماج حملات خود قرار دهند.

اتاق عملیات حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ای با تأکید بر آمادگی یگان موشکی خود، گفت که می‌توانند هر نقطه‌ای را در فلسطین اشغالی، آماج حملات خود قرار دهند.

اتاق عملیات جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که اظهارات نعیم قاسم معاون دبیرکل این جنبش درباره آمادگی یگان موشکی حزب‌الله برای حمله به هر منطقه در فلسطین اشغالی واقعیت دارد و این مسئله منوط به تصمیم فرماندهان مقاومت خواهد بود.

حزب‌الله با اشاره به اینکه تداوم حملات اسرائیل به مناطق مختلف لبنان باعث خواهد شد که حیفا و سایر شهر‌های فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی حزب‌الله قرار گیرند، تصریح کرد: دشمن و شهرک‌نشینانش سه‌شنبه شاهد این حملات بودند.

مقاومت اسلامی لبنان ادامه داد: مقاومت اسلامی جایی را می‌بیند و می‌شنود که دشمن انتظارش را ندارد و دستش می‌تواند در فلسطین اشغالی به هر جا که می‌خواهد، برسد و آتشش به سمت عمق صهیونیست‌ها محدود به موشک و پهپاد‌های تهاجمی نخواهد بود.

حزب‌الله با اشاره به مقابله با تمام تلاش‌های نیرو‌های کماندوی اسرائیلی برای اشغال برخی از روستا‌های جنوب لبنان تصریح کرد: دشمن شاهد چنین جنگ و مقاومتی نبوده است و باوجوداینکه در پشت مواضع یونیفل مخفی شده بودند باز هم تا این لحظه موفق به ورود به روستا‌های ما نشده‌اند.

حزب‌الله با اشاره به اینکه تلفات رژیم صهیونیستی در جریان حملات ناکام خود به لبنان به ۳۵ کشته و ۲۰۰ زخمی از نیرو‌های کماندو و سربازانش رسیده است، تصریح کرد: آنچه را که در روز‌های نخست این حماسه اسطوره‌ای گفته‌ایم تکرار می‌کنیم؛ اگر دشمن بخواهد در جنوب لبنان قدم بگذارد، از مجاهدان ما فقط قدرت شدیدی را خواهد دید.

حزب‌الله ضمن قدردانی از ایستادگی مردم لبنان خطاب به مردم غزه نیز گفت: ما بر سر عهد و پیمان خود هستیم و هیچگاه از حمایت ملت فلسطین در نوار غزه و نیرو‌های مقاومت دست بر نخواهیم داشت. این وصیت سیدالشهدای مسیر قدس بوده و امانتی بر گردن ماست ما نیز به امانت وفاداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار