سرپرست سازمان تعاون روستایی فارس از صدور بیش از ۱۱۴ هزار شناسنامه باغات در این استان تاکنون خبر داد.

حمید رشیدی در جلسه انتخابات تعیین نماینده استان در اجلاس اتاق اصناف کشاورزی ایران که در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون در استان فارس ۷۶ کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی تشکیل شده است، گفت: ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در چارچوب اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی نظام صنفی کشاورزی و مقررات مصوب هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی وزارت جهادکشاورزی در استان فارس پیگیری شده است.

او افزود: همچنین تاکنون بیش از ۱۱۴ هزار شناسنامه باغات در استان صادر شده و QR Code محصولات باغی و زراعی نیز در فارس از طریق سامانه مجوز‌های الکترونیکی کشاورزی (سماک) در حال پیگیری است.

مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم نهاد سازمان مرکزی تعاون روستایی و دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران نیز در این جلسه گفت: اتاق اصناف کشاورزی این استان در کشور پیش رو است.

عدل‌طلب تصریح کرد: استان فارس سومین استانی است که انتخابات تعیین نماینده در اجلاس اتاق اصناف کشاورزی ایران را پیگیری می‌کند. 

او بیان کرد: هماهنگی مطلوبی بین اتاق اصناف کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در استان فارس وجود دارد که دلیل موفقیت نظام صنفی در این استان است.

عدل طلب ادامه داد: سیاست وزارت جهاد کشاورزی این است که تصدی‌های مربوط به وزارتخانه به تشکل‌ها واگذار شود که اتاق اصناف کشاورزی در الویت این وزارتخانه قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار