سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: سطح فوتبال ازبکستان بالاتر از فوتبال قرقیزستان است و بازی سختی در آنجا داریم.

همایون شاهرخی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی ایران برابر تیم ملی ازبکستان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: بازی تیم ملی را در دو دیدار قبلی دیدم و به نسبت حریفانش بهتر بازی می‌کند. ما در گروهی قرار داریم که در هر شرایطی بالا می‌آییم مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی بیفتد که کسی نمی‌تواند پیش بینی کند.

او افزود: تیم ملی فوتبال باید از گروهش به راحتی بالا بیاید و ملی پوشان باید به صورتی بازی کنند که مردم هم از بازی شان راضی باشند. تیم ملی برابر تیم قرقیزستان بازی دلپسندی انجام نداد، اما نتیجه  لازم را گرفت. سطح  فوتبال ازبکستان بالاتر از فوتبال  قرقیزستان است و بازی سختی در آنجا داریم. البته امیدوارم بازیکنان و کادر فنی  با همت و تلاش خود بتوانند مردم را خوشحال کنند.

شاهرخی درباره اینکه بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی قطر در کشور ثالث برگزار می‌شود، گفت: شک نکنید اگر تیم ملی قطر به ایران بیاید دو گل عقب است. به طور مسلم تیم قطر دوست ندارد که در ایران بازی کند و چه بهانه‌ای بهتر از اینکه به علت مسائلی به ایران نیاید. من شنیدم که ایرانی‌ها پیشنهاد بازی در قطر را دادند که اگر به این صورت باشد میزبان و میهمان معنی ندارد. تیم هندی هم به ایران نیامد و آنها حاضر شدند اوت شوند، اما به ایران نیایند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره دعوت شدن بیرانوند را چطور می‌بیند، گفت: اگر می‌خواستند رای بیرانوند را یک سال دیگر اجرا کنند چرا اکنون رای را دادند؟ به هر حال خیال بیرانوند راحت است که محروم نیست. اگر  این گلر خلافی کرده باید محرومش کنند.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار