رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد گفت: ۵۱ واحد اقامتی غیرمجاز شهریورماه امسال در این شهرستان شناسایی شده است.

واحد جولایی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد گفت: ۵۱ واحد اقامتی غیرمجاز شهریورماه امسال در این شهرستان شناسایی شده که پس از هماهنگی با پلیس نظارت براماکن عمومی اقدامات قانونی برای برخورد با آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایش فضای مجازی برای رصد فعالیت واحد‌های اقامتی غیر مجاز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، افزود: ۳ واحد اقامتی غیرمجاز طی هفته جاری در شهرستان بسته شده است.

جولایی با بیان اینکه فعالیت خانه مسافر در مهاباد ممنوع است، تصریح کرد: طی گزارشات واصله مبنی بر کرایه دادن این واحد‌ها به مسافران، با هماهنگی پلیس نظارت اماکن عمومی پس از بازدید از محل مورد نظر و تأیید گزارشات اقدامات قانونی برای پلمب این مکان‌ها انجام می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد با بیان اینکه تنها واحد‌های اقامتی مجاز اعم از هتل‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و واحد‌های بوم گردی دارای مجوز مجاز به پذیرش مسافر هستند، در ادامه گفت: در مهاباد ۱۶ واحد اقامتی مجاز، ۸ هتل و هتل‌ آپارتمان، ۳ مهمان‌پذیر و ۵ واحد بوم‌گردی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.