کارشناس اداره کل هواشناسی کرمان گفت: در روز‌های آخر هفته همزمان با افزایش ابر، شاهد بارش پراکنده باران در برخی از مناطق استان کرمان هستیم.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز، افزایش ابر و در برخی ساعات، وزش باد در برخی از مناطق استان کرمان، دور از انتظار نیست. 

وی افزود: انتظار داریم از اواخر وقت امروز افزایش ابر را داشته باشیم، بنابراین در روز‌های آخر هفته همزمان با افزایش ابر، شاهد بارش پراکنده باران در برخی از مناطق استان هستیم که این شرایط جوی تا هفته آینده در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: به لحاظ دمایی در بیشتر مناطق سردسیر و مرکزی استان تغییرات چندانی نداریم، ولی در برخی از شهر‌های استان افزایش نسبی  و تدریجی هوا را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: کهنوح طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه  استان کرمان بوده اند. 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گفت: صبح امروز لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین ترین شهر کشور بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار