مدیرفرودگاه بین‌المللی همدان گفت: مجوز ایجاد سایت ورزش‌های هوایی در فرودگاه همدان در کمیته دائمی فضایی کشور در دست پیگیری است.

علی‌اصغر جهانگیری معز گفت: معمولاً شرکت‌های خصوصی درخواست پیشنهادی خود برای ایجاد سایت‌های ورزش‌های هوایی را به ما ارائه داده و فرودگاه همدان به عنوان واسط این درخواست‌ها را به سازمان هواپیمایی کشور ارائه می‌دهد.

او با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشور دبیر کمیته دائمی سازمان فضایی است، گفت: درخواست ایجاد هرگونه سایت هوایی در هر کجای کشور در کمیته دائمی سازمان فضایی کشور متشکل از ارگان‌های مختلف امنیتی و هوایی، بررسی و پیگیری می‌شود و در صورتی‌که مورد خاص و مشکلی برای ایجاد چنین سایت‌هایی وجود نداشته باشد به‌طور قطع تاییدیه و مجوز راه‌اندازی را می‌دهند.

مدیرفرودگاه بین‌المللی همدان گفت: درحال حاضر مدارک و مستندات درخواست ایجاد سایت ورزش‌های هوایی در فرودگاه همدان و دیگر سایت‌ها را برای سازمان هواپیمایی کشور ارسال کردیم که مجوز‌های تاییدیه آن منتظر تصمیم‌گیری در کمیته دائمی سازمان فضایی کشور بوده و در دست پیگیری و انجام است.

جهانگیری‌معز با بیان اینکه احداث چنین سایت‌های هوایی به عنوان یک بستر و زیرساخت به شمار می‌رود، گفت: با فراهم کردن و توسعه این بسترها، زیرساخت‌های لازم برای هرگونه فعالیتی توسط سرمایه‌گذار در استان را خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بستر و زیرساخت‌های هواپیما‌های UL فوق سبک آموزشی و تفریحی در فرودگاه همدان فراهم است، گفت: برای استفاده از این بستر درخواست‌هایی را برای جذب سرمایه‌گذار ارائه داده‌ایم که به‌‍طور قطع با جذب سرمایه‌گذار از این بستر استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار