حسینعلی امیری با تصویب هیات وزیران به عنوان استاندار فارس انتخاب شد.

حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با پیشنهاد وزیر کشور و رای اعضای هیئت دولت و موافقت رئیس‌جمهور امروز به عنوان استاندار فارس منصوب شدم.

وی افزود: امیدوارم خدمتگزار صدیقی برای مردم باشم.

امیری با بیان اینکه استانداران در استان‌ها نماینده عالی دولت به معنی حاکمیت هستند و وظیفه اجرای سیاست‌های دولت را در استان‌ها بر عهده دارند، یادآور شد: با توجه به عنایت مردم استان فارس از کلیه جریان‌های سیاسی و اقبال و اجماعی که آنجا نسبت به بنده شکل گرفت، احساس تکلیف کردم که مسئولیت استانداری این استان را بر عهده بگیرم.

وی ادامه داد: البته اسم بنده برای چند استان دیگر هم مطرح بود، اما چیزی که برای من موضوعیت داشت و دارد، استاندار شدن نیست بلکه پاسخ به محبت و عنایت مردم استان فارس برای من موضوعیت دارد که ان‌شاءالله برای مردم استان فارس خدمتگزار صدیقی باشم و بتوانم به این محبت گروه‌ها، جریان‌های سیاسی، مردم، دانشگاهیان، اقوام و روحانیون پاسخ دهم و در حد توان در جهت حل و فصل مسائل استان فارس تلاش کنم.

استاندار جدید فارس گفت: استان فارس از استان‌های بسیار مهم کشور است که مشکلاتی دارد و در جلسه امروز هم بخشی از مشکلات را خدمت اعضای دولت عرض کردم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار