رئیس‌جمهور از استانداران خواست همه تلاش خود را برای تحقق گفتمان وفاق ملی و به کارگیری مدیران بر اساس توانمندی‌ها فارغ از جنسیت و باور و قومیت به کار بگیرند.

در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد، آقایان غلام‌حسین مظفری، حسینعلی امیری و محمدرضا بابایی دره با رای اکثریت اعضای کابینه به عنوان استانداران جدید خراسان رضوی، فارس و یزد منصوب شدند.

رئیس جمهور در سخنانی ضمن توصیه استانداران جدید به تلاش مستمر برای تحقق گفتمان وفاق ملی و همچنین اهداف دولت در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، بانوان و اقوام و مذاهب مختلف بدون در نظر گرفتن رویکرد‌های جناحی و با تاکید بر اصول مهم شایستگی، توانمندی و کارآمدی تاکید کرد.

دکتر پزشکیان همچنین از استانداران جدید خواست در توسعه استان‌ها ملاحظات زیست محیطی، رفع ناترازی‌های انرژی، مدیریت منابع و مصارف، پیگیری مجدانه برنامه دولت برای رفع کمبود در حوزه فضا‌های آموزشی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان‌های محل ماموریت خود و رسیدگی جدی به محرومان را در دستور کار خود داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۴:۰۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۳
معتمدیان عوض نکنید استاندارخوبی هست به آذربایجان غربی خوب می رسد
آخرین اخبار