مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۱۶ مینی چمن و ۲ زمین چمن مصنوعی بزرگ در استان آماده افتتاح است که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

ربیعی گفت: برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی برای هفته تربیت بدنی در استان پیش بینی شده که جشن گلریزان، یادواره شهدای ورزشکار و مسابقات ورزشی مختلف از جمله آنهاست.

وی گفت: درصدد هستیم در روز تربیت بدنی و ورزش ارائه خدمات تمامی اماکن ورزشی سطح استان به صورت رایگان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع برای پروژه‌های قابل افتتاح در استان حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۰۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در استان وجود دارد، تمرکز ما بر تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام و تعهدآور دولت است، چون مردم گله‌مند و چشم انتظار هستند.

ربیعی مشارکت مردم و خیرین در حوزه ورزش را خوب ارزیابی کرد و گفت: در چند شهرستان از جمله قاینات خیرین برای ساخت اماکن ورزشی پای کار هستند که این همکاری قابل قدردانی است.

وی بر توزیع عادلانه امکانات ورزشی در استان تاکید کرد و افزود: تلاش می‌کنیم شهرستان‌هایی که از لحاظ سرانه ورزشی مقداری عقب‌تر هستند را به دیگر شهرستان‌ها برسانیم و بدون شک در اعتبارات نیز نگاه ما به همین شکل خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از بازسازی پایگاه قهرمانی بیرجند نیز خبر داد و گفت: این پایگاه جنب مجموعه سرحدی مرمت و بازسازی شد که قرار است هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پایگاه قهرمانی شهرستان طبس آماده افتتاح است اظهار کرد: تجهیزات خوابگاه خریداری شده، اما مکان آماده سازی نشده است.

برچسب ها: زمین چمن ، چمن ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.