سخنگوی دولت گفت: موضوع فیلترینگ توسط وزیر ارتباطات پیگیری می‌شود و رئیس‌جمهور بر همان عهدی که بسته‌اند، هستند.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت رئیس جمهور برای اولین بار در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش حضور یافت که ریاست آن نیز بر عهده ایشان بود. همچنین ۴۱ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش با مساعدت بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد.

مهاجرانی تصریح کرد: معاون زنان و خانواده روز جمعه با خانواده‌های داغدار حادثه تلخ طبس دیدار و بسته حمایتی از سوی دولت به این عزیزان اهدا خواهد شد و امیدواریم که با ارائه این خدمات کمی از فشار روحی این بزرگواران کم شود. 

سخنگوی دولت متذکر شد: همچنین سه استاندار مورد تایید قرار گرفتند، برای استان خراسان رضوی  غلامحسین مظفری، برای استان فارس حسینعلی امیری و محمدرضا بابایی نیز به عنوان استاندار یزد منصوب شدند.

وی گفت: یکی از مسائلی که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت موضوع فیلترینگ بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آن را پیگیری می‌کنند و لازم است بدانیم که رئیس جمهور بر همان عهدی که بسته‌اند هستند و سعی می‌کنند که موضوعات را مرتفع کنند. همچنین بحث پرداخت مطالبه گندمکاران مورد بحث قرار گرفت و تلاش می‌کنیم تا این موضوع نیز حل شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور چند سفر خارجی را سپری کرده و ما در حال برنامه‌ریزی سفرهای استانی  ایشان هستیم و سعی خواهیم کرد که طی این سفرها قول‌هایی ندهیم که نتوانیم آنها را انجام دهیم چرا که این امر اعتبار دولت را خدشه‌دار کرده و اعتماد مردم را نیز به ما کاهش می‌دهد.

مهاجرانی افزود: ما ناترازی‌های جدی داریم و باید به مردم حقیقت را بگوییم اما همانطور که رئیس جمهور قول دادند قبل از انجام کار کارشناسی، هیچ اقدامی انجام نمی‌گیرد. اتفاقی که درباره بنزین بعد از حمله موشکی ایران افتاد نیز به دلیل حجم زیاد تقاضا بود. با توجه به مسائلی که پیش آمد تغییرات بازار ارز بسیار سطحی بود و تقریباً می‌توان گفت که دچار نوسانات جدی نبودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار