استاندار سیستان و بلوچستان از بهره برداری از طرح‌های مهم و تاثیرگذاری در حوزه راه و مسکن تا پایان امسال در این استان خبر داد.

 محمد کرمی در بازدید از اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و دیدار با مدیرکل و معاونان این اداره‌کل گفت: این طرح‌ها در توسعه اقتصادی استان و آرامش و آسایش شهروندان بسیار حائز اهمیت است.
وی تاکید کرد: توسعه راه‌های ارتباطی استان پهناور سیستان و بلوچستان در حال حاضر مشهود بوده و این روند باید با جدیت و تعامل همه جانبه ادامه داشته باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: یکی از مهمترین ارکان توسعه این منطقه با توجه به ظرفیت یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی با کشور‌های خارورمیانه و وجود جاده‌های مناسب است که می‌تواند ارتقای شاخص‌های تجارت مرزی و ترانزیت بین المللی را موجب شود.
وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان با دقت و سرعت درحال اجراست، گفت: هیچ وقفه‌ای در اجرای این طرح ایجاد نشده و پروژه‌ها در سایت‌های مختلف در حال ساخت هستند.
کرمی تاکید کرد: جهاد مسکن سازی از برنامه‌های اولویت دار مدیریت سیستان و بلوچستان بوده و تلاش می‌شود با افزایش ساخت و ساز و تحویل سریع آنها به مردم، ضمن فراهم کردن آسایش برای شهروندان وضعیت نرخ مسکن در استان را کنترل کنیم.
وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در چارچوب نهضت ملی مسکن تاکنون به لحاظ کیفی و کمی مطلوب بوده است، گفت: اجرای قانون مولدسازی یکی از مهمترین راهکار‌های تامین منابع لازم برای پیشبرد طرح‌های ساخت مسکن است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار