فرمانده انتظامی آبادان خواستار همراهی شیوخ و بزرگان طوایف و عشایر با پلیس برای کاهش تیراندازی در آیین‌های جشن و عزاداری شد و گفت: تیراندازی‌ها، بیش از ۳۹ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان چهارشنبه در دیدار همایش سران، شیوخ طوایف و معتمدین عشابر به مناسبت هفته انتطامی در ستاد انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: سران شیوخ و اعضای انجمن صلح و سازش جنوب غرب خوزستان نقش مهمی در کاهش تیراندازی در شهرستان دارند.

وی حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم را مرهون تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی دانست و گفت: تلاش‌های نیروی انتظامی برای مردم آبادان محسوس و ملموس است.

سرهنگ کشوری گفت: تعامل و همکاری عشایر همیشه در صحنه، به ویژه معتمدان محلی با پلیس می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی تیراندازی را برطرف کند.

وی افزود: سران عشایر در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم و اجرای عدالت اجتماعی و نیز ممانعت از تیراندازی در مناسبت‌های مختلف نقش اساسی و مهمی دارد به گونه‌ای که خوشبختانه شاهد کاهش تیراندازی در آیین‌های جشن و عزاداری هستیم.

فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: بدون شک کاهش تیراندازی در مناسبت‌ها نیاز به فرهنگ سازی دارد و در این بین شیوخ، سران طوایف و عشایر می‌توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.