جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باند‌های قاچاق موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی، فعالیت یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات تخصصی مسیر‌های تردد قاچاقچیان در محور‌های فرعی شهرستان سراوان و خاش شناسایی و ماموران پلیس به طور هماهنگ و هدفمند با اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله مورد نظر را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ورود مامورین پلیس، قاچاقچیان که در درگیری مسلحانه با پلیس تاب مقابله را نداشتند با رها کردن خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها و مواد افیونی در محل به اطراف متواری شده و طی بازرسی از محل، ۵۴۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار