به مناسبت هفته انتظامی، کلانتری ۱۵ نواب شهرستان اسلامشهر توسط سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران و با حضور جمعی از مسئولان شهری این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار"کیومرث عزیزی "روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از کلانتری نواب شهرستان اسلامشهر با تبریک هفته انتظامی در جمع مسئولان اظهار داشت: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می‌رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی در کلانتری و پاسگاه‌ها، داشتن احساس مسئولیت در امورات محوله و همچنین حضور پر رنگ و با اقتدار در ماموریت‌ها را از جمله وظایف کارکنان عنوان کرد و افزود: اولویت اصلی پلیس مقابله با انواع جرایم، کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود.

افتتاح ایستگاه پلیس آزاد راه غدیر

با حضور سردار"کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان، ایستگاه پلیس آزاد راه غدیر افتتاح و به بهره برداری رسید.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار