مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نوسانات جوی و تراکم تردد را از عوامل دخیل در ادامه بهسازی آسفالت آزادراه زنجان به قزوین عنوان کرد و گفت: تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد عملیات عمرانی هم ادامه می‌یابد که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر از این مسیر به پایان می‌رسد.

اصغر اسماعیلی روز پنجشنبه در جریان بازدید از عملیات ترمیم آسفالت آزادراه زنجان به قزوین، گفت: هم اکنون چهار اکیپ مستقر در آزادراه با انرژی مضاعف برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهینه به مسافران عبوری در حال تلاش هستند.

وی اظهار داشت: برای شتاب‌بخشی به طرح، گروه های عملیاتی آسفالت‌تراشی، روکش، قیرپاشی و ترمیم با ۱۲۰ نفر نیرو در حال انجام کار هستند.

این مسئول ادامه داد: طبق برنامه، این آزادراه تا سال ۱۴۰۵ به طور کامل ترمیم خواهد شد که تنها هدف از این اقدام، افزایش ایمنی مسیر برای کاربران جاده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار تن آسفالت در زنجان به قزوین پخش شده است گفت: اعتبار هزینه شده برای این میزان کار حدود ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر رعایت استانداردهای تعریف شده در آسفالت‌ریزی اتوبان زنجان به قزوین گفت: کیفیت آسفالت مورد استفاده توسط کارشناسان لحظه به لحظه کنترل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.