مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزش کارگری بسترساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهبود بازدهی تولید و توسعه اقتصادی است.

احمد اسناوندی روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زنجان گفت: برخورداری جامعه کارگری از خدمات بهینه ورزشی نیازمند توجه و اقدام جدی مسوولان است و در این خصوص همه ظرفیت ها و تمهیدات را باید به کار بگیریم.

اسناوندی با اشاره به فصل هشتم قانون کار، توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی، رفاهی و بهداشتی کارگران را از مهمترین اولویت‌های وزارت تعاون خواند.

وی با بیان اینکه جامعه انسانی تشنه نشاط و شادابی است و ورزش می تواند در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند، گفت: کارگران ورزشکار با حس نشاط و شادابی خود ضمن موفقیت در کار و تلاش روزانه، روحیه شادابی را به خانواده و جامعه انتقال می دهند.

اسناوندی ضمن بازید از طرح نیمه کاره ساختمان خوابگاه و تالار مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زنجان، گفت: فرآیند مناقصه برای اجرا و تکمیل این طرح باید در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین به لزوم رعایت روند و تشریفات قانونی در واگذاری استخر این مجموعه تاکید کرد و گفت: در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی متعلق به جامعه کارگری باید دقت و توجه لازم را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.