رییس پلیس راه مازندران از وقوع یک سانحه رانندگی مرگبار در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس خبر داد و گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه یدک‌کش با خودرو پارک شده کوئیک، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب  از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر پنج جاده مرزن‌آباد، پایین‌تر از دوراهی طویر رخ داد و بر اثر برخورد یک دستگاه یدک‌کش با خودرو پارک شده کوئیک، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر به شدت مصدوم شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه، یدک‌کش نیسان به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و به خودروی پارک شده کوئیک برخورد کرد.

فرمانده پلیس راه کندوان افزود: این تصادف حدود ساعت ۱۶ امروز به وقوع پیوست و بلافاصله پس از درخواست اعزام آمبولانس، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه تلخ بار دیگر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به ایمنی در جاده‌ها را یادآوری می‌کند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محور‌های مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد‌ها در محور‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران، البرز، سمنان، گیلان و گلستان متصل می‌کند.

مسافران و رانندگان می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار