فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با معتمدان و ریش سفیدان جنوب استان گفت: معتمدان و ریش سفیدان یکی از ارکان اصلی در ایجاد امنیت پایدار در این استان هستند.

 سردار محمدرضا اسحاقی در دیدار با سران قبایل، ریش سفیدان و معتمدان پلیس در شهرستان ایرانشهر اظهارکرد: پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی نتیجه همکاری صمیمانه ریش سفیدان و معتمدین با پلیس است.
وی بیان کرد: معتمدان و ریش سفیدان با داشتن جایگاه اجتماعی همواره نقش سازنده و تاثیرگذاری در امنیت جامعه ایفا کرده‌اند و این نقش آنان در سیستان و بلوچستان قابل لمس است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: معتمدان پلیس و هیات های صلح و سازش بازوی توانمند مردمی پلیس بوده و تحقق بخش بسیار مهمی از مولفه های امنیت ساز نتیجه تعامل این افراد با پلیس است.
وی با اشاره به ظرفیت های بالای سران قبایل، معتمدان و ریش سفیدان در استان سیستان و بلوچستان، بر نقش آنها در کاهش جرائم اجتماعی، اقتصادی و امنیتی تاکید کرد.
سردار اسحاقی ضمن تقدیر از احساس مسوولیت شرکت کنندگان در جلسه، خدمت به مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان را جزو افتخارات زندگی خود برشمرده و اظهار امیدواری کرد تا با کمک آحاد مردم شهرستان، امنیت و احساس آرامش مطلوبی برای شهروندان فراهم شود.

برچسب ها: فراجا ، معتمدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار