سفیران جوان محیط زیست در روستای امامزاده شفیع شاندرمن در یک اقدام فرهنگی زباله‌های برجای مانده در طبیعت را پاکسازی کردند.

حمید سلطان خواه از پاکسازی رودخانه مرغک و مسیر جاده اصلی روستای امامزاده شفیع شاندرمن توسط ۱۰ جوان دوستدار محیط زیست در این شهرستان خبر داد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال گفت: ۱۰ نفر از جوان دوستدار طبیعت, دلسوز و دغدغه مند محیط زیست در یک اقدام فرهنگی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، بخش هایی از مسیر جاده اصلی و رودخانه مرغک واقع در روستای امامزاده شفیع بخش شاندرمن شهرستان ماسال را پاکسازی کردند.
سلطان خواه افزود: طبیعت یکی از موهبت های الهی است که به امانت به ما سپرده شده است تا با بهره برداری خردمندانه و دلسوزانه از آن بتوانیم آن را برای نسل بعدی حفظ کنیم.
این مقام مسئول به اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی  اشاره کرد که مقرر می دارد: «در جمهوری اسلامی, حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسل های بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند, وظیفه عمومی تلقی می گردد. از این رو فعالیتهای اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیرقابل جبران آن ملازمه پیدا کند ممنوع است .

برچسب ها: پاک سازی ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.