در پی ازسرگیری موج حملات موشکی از صبح امروز -جمعه- از خاک لبنان به سمت اراضی اشغالی منابع از تلفات صهیونیست‌ها خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: بر اثر شلیک موشک ضد زره از لبنان به سمت شهرک «یارؤون» در الجلیل علیا ۲ نظامی کشته شدند در حالی که شبکه ۱۴ عبری گزارش داد چهار نظامی اسرائیلی بر اثر شلیک موشک ضد زره حزب‌الله زخمی شدند.

این در حالی است که یک ساختمان در منطقه صنعتی کریات بیالیک در خلیج حیفا بر اثر موشک‌های لبنان به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است. رسانه‌های عبری گزارش دادند آژیر خطر در عکا، خلیج حیفا و کریات شمونا و مارگلیوت در بخش شرقی مرز با لبنان به دنبال حمله موشکی صبح امروز به صدا درآمد. در ادامه رسانه‌های عبری از اصابت موشک به منطقه «کریوت» خبر دادند.

شبکه ۱۲ عبری گزارش داد: حدود ۲۰ فروند موشک از جنوب لبنان به شمال و خلیج حیفا شلیک شد.

این رسانه‌ها همچنین افزودند: خسارت عمده به کارخانه‌ای در منطقه صنعتی «کریات بیالیک» در خلیج حیفا پس از اصابت موشک وارد شده است.

به گزارش رسانه‌های عبری: یک موشک ضد زره از لبنان به سمت مواضع ارتش اشغالگر در «رمیم» در جلیل علیا شلیک شد.

پیشتر نیز رادیو ارتش اشغالگر گزارش داده بود که یک پهپاد در منطقه «عسقلان» مشاهده شده است و به نظر می‌رسد که این پهپاد از نوار غزه به فضا پرتاب نشده بلکه از سمت شرق احتمالا از عراق شلیک شده باشد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار