اولین دفتر حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله در مازندران به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان افتتاح شد.

حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در آیین افتتاح اولین دفتر حمایت از حزب الله در مازندران بر لزوم توجه همگانی به فرمان جهاد ولی امر مسلمین جهان اشاره کرد و گفت: این دفتر در راستای حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله به منظور دریافت هر نوع کمک مادی و فرهنگی و ایده‌های حمایتی در بابل جنب اداره کل تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

او با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر فرمان جهاد فوری و شرعی است، افزود: امروز این پیام را از مازندران به آمریکا و سگ هار منطقه اسراییل غاصب می‌دهیم که حمایت از حزب الله در قلب‌های همه مسلمین است و امروز همه ما یک سفارت خانه در قلب خود ساخته ایم و سفیری برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت و حزب الله هستیم.

عضو شورای عمومی مازندران با اعلام آمادگی جمع زیادی از مردم دیار علویان در مبارزه فیزیکی با آمریکا و اسراییل، گفت: اگر امروز زمینه حضور فیزیکی در جهاد با کفر زمانه مهیا نیست، مردم عزیز ما می‌توانند، در زمینه‌های مختلف دیگر در این جهاد بزرگ شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: هر کسی با هر شیوه‌ای که می‌تواند با جامعه مخاطب خود، در هر زمینه‌ای که توان جهاد دارد در این مسیر دست یاری دهد و جبهه پشتیبانی از جبهه مقاومت را کمک کند.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به گستردگی جغرافیای مقاومت در جهان امروز، گفت: جبهه مقاومت امروز گسترده‌تر و قوی‌تر از هر زمان دیگری است و همه باید به این جبهه کمک کنیم و این مرکز به عنوان مرکز ایده پردازی و هم مرکز هدایت و راهبری همه دوستداران حزب الله است.

او افزود: برخی از جوانان مراجعه کردند و در زمینه طراحی پوستر اعلام آمادگی کردند. برخی هم اعلام آمادگی رزم مستقیم و مقابله با اسراییل را عنوان کردند و برخی هم کمک‌های مالی و ... را در این مسیر مدنظر خود دارند. این دفتر پشتییبانی و مرکز امید جبهه مقاومت در مازندران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار