استاندار کرمانشاه از احداث ۱۹۳ مدرسه طی سه سال اخیر در استان خبر داد و گفت: در این مدت به دیدگاه‌های تربیتی و فرهنگی در استان توجه بسیاری شده است.

محمد طیب صحرایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در استانداری افزود: با تلاش جمعی علاوه بر اهتمام برای خدمت رسانی در ابعاد مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی، اشتغال، تجارت، خدمات در ابعاد فرهنگی و تربیتی هم با همان نگاه مقدمات یک کار بزرگ فرهنگی در استان فراهم شده است.

وی اظهار کرد: در استان فرصتی شد تا از حضور مدیریت محترم حوزه‌های علمیه کشور بهره‌مند شویم و امیدواریم حضور ایشان مایه خیر و برکت برای استان کرمانشاه باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به دیدگاه‌های تربیتی و فرهنگی در استان بسیار توجه شده است، ادامه داد: طی دو سال گذشته با توجه به شرایط موجود و اقتضائات میدانی، به مسائل فرهنگی و تربیتی نیز تمرکز ویژه داشته ایم و خوشبختانه توفقیات خوبی در این زمینه نیز نصیب استان شد.

وی تصریح کرد: با تلاش جمعی علاوه بر اهتمام برای خدمت رسانی در ابعاد مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی، اشتغال، تجارت، خدمات و ... در ابعاد فرهنگی و تربیتی هم با همان نگاه به توسعه زیرساختی مقدمات یک کار بزرگ فرهنگی در استان فراهم شد و در این مسیر رسیدگی به ابعاد مختلف فرهنگی از حل مشکل دانشگاه فرهنگیان تا رسیدگی به وضعیت مدارس اقدامات مهمی صورت گرفت.

وی گفت: در این مدت ۱۹۳ مدرسه با ظرفیت ۶۰۰ کلاس در استان ساخته شد و ۱۰۷ کلاس مدرسه کانکسی به مدارس سازه‌ای تبدیل شد و با توجه به اینکه پرداختن به مسائل فرهنگی و تربیتی حد یقف ندارد، اما تلاش کردیم که خدمات گسترده‌ای در این زمینه صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: تمرکز خوبی برای رسیدگی به مسال فرهنگی و تربیتی در استان صورت گرفت و تلاش کردیم که فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر " هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد" اجرایی و عملیاتی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.