حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق یک و ۲ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکسته است و این رژیم با استفاده از سلطنت‌طلبان و منافقان مزدور به دنبال جنگ روانی و ترساندن مردم ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر گفت: انتشار خبرهای کذبی از جمله شهادت فرماندهان ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران یا جاسوس بودن آنان همان جنگ روانی رژیم صهیونیستی با استفاده از سلطنت طلبان و منافقان مزدور است که باید حواسمان به این موارد باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن در جنگ رسانه‌ای فعال است و بخش عمده‌ای از این جنگ به مردم مربوط است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حالی با فعالیت‌های رسانه‌ای به دنبال ترس و دلهره انداختن در دل مردم است که پایگاه‌های نظامی مهم آن در عملیات حماسه‌آفرین و پیروزمندانه وعده صادق ۲ مورد هدف قرار گرفت و با وجود سانسورهای شدید، این مهم از سوی عوامل همین رژیم هم تایید شد.

وی با بیان اینکه شمار زیادی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، این مناطق را ترک کرده‌اند و رژیم صهیونیستی دچار شکست اقتصادی شده است، ادامه داد: این موارد از دستاوردها و نعمت‌هایی است که امیدواریم به یاری خداوند متعال پیروزی قطعی و نهایی نیز به زودی حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.