زینل پور گفت: آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال ۱۴۰۳ صبح امروز جمعه ۲۰ مهر‌ماه همزمان با سراسر کشور در ۲ حوزه امتحانی استان کرمان برگزار شد.

حمید زینل پور در پایان برگزاری آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی گفت: این آزمون، همزمان با سراسر کشور با هدف سنجش و ارتقای سطح دانش و توانمندی‌های علمی و تخصصی کارکنان سازمان متبوع در زمینه قوانین و مقررات مالیاتی، فراهم شدن امکان نیازسنجی آموزشی مبتنی بر تحلیل نتایج آزمون و لحاظ کردن نتایج کسب شده در آزمون در فرایند ارتقا، انتصاب و جابجایی کارکنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در کرمان در ۲ حوزه امتحانی دانشکده فنی و حرفه‌ای خواهران الزهرا و دانشکده شهید چمران کرمان برگزار شد، افزود: آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی در کرمان با شرکت ۵۱۰ نفر داوطلب از سراسر استان به همت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور براساس پست‌های سازمانی کارکنان مالیاتی در ۳ سطح برگزار شد.  
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان تصریح کرد: به طور کلی داوطلبان زن آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال ۱۴۰۳ در کرمان، ۲۱۶ نفر بودند که ۴۲ درصد کل داوطلبان را تشکیل می‌دادند و مردان نیز با ۲۹۴ نفر شرکت کننده ۵۸ درصد متقاضیان را از آن خود کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.