امام جمعه آبادان گفت: رژیم غاصب صهیونیست همانند غده سرطانی برای جهان یک تهدید است.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر گفت: نماز جمعه نصر هفته گذشته در پایتخت نشان از قدرت امت حزب‌الله بود و در زمان تهدید‌های دشمن، رهبر عزیز به میدان رفت و با اقتدار نماز جمعه اقامه شد.

وی اظهار کرد: نماز جمعه هفته گذشته اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و حساب کار دست دشمن آمد.

خطیب جمعه آبادان گفت: صهیونیست لانه فساد باید از بین برود و این رژیم جعلی غده سرطانی است که ذات این غده، سلامتی جهان را به خطر انداخته است.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: این رژیم جعلی سعی دارد کل منطقه را از پای در بیاورد، اما این آرزو بر دل آنها خواهد ماند.

وی بیان کرد: حماس، عواقب طوفان الاقصی را پیش بینی کرده بود و آنها مردن با عزت را پسندیدند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به اینکه صهیونیست کانون فساد در کره خاکی است گفت: ترور دانشمندان ما توسط این رژیم صورت گرفت و موضع گیری شبکه‌های معاند از جنبه تبلیغاتی و سیاسی به وسیله رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد.

وی اظهار کرد: در صورتی که رژیم صهیونسیتی حماقت دیگری مرتکب شوند پاسخ قاطع‌تری دریافت می‌کند و این رژیم باید به گونه‌ای تنبیه شود که نای پاسخ دادن نداشته باشد.

وی با بیان اینکه صهیونیست در صورت هدف قراردادن نقطه‌ای از مراکز نفتی و اقتصادی ما با توجه به توان موشکی ایران، فرصت مناسبی برای نابودی آنها خواهد بود گفت: اگر حماقتی مرتکب شوند ملت ایران اسلامی انتظار دارند پاسخ کوبنده داده شود.

خطیب جمعه آبادان هفته پیوند اولیا و مربیان موضوع بسیار مهمی است، گفت: اولیای دانش آموزان کار را فقط به مدارس نسپارند و در تربیت فرزندان باید کوشا باشند.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم فرزند افتخار آفرین داشته باشیم باید زمان مناسب اختصاص دهیم و انجمن اولیا و مربیان در زمینه تربیتی باید کمک کنند و فقط بدنبال رفع نواقص مدارس نباشند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی گفت: فرزندان امانت خداوند هستند و آموزش و پرورش باید از اولیا بخواهند درحوزه تربیت فعالیت داشته باشند.

وی با تبریک روز جهانی نابینایان گفت: این افراد در زندگی با مشکلاتی مواجه هستند که سایر ارگان‌ها و خیرین باید در رفع آن کوشا باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.