علی نیلفروشان، فرزند شهید عباس نیلفروشان، ضمن ابراز خوشحالی از پیدا شدن پیکر مطهر پدر شهیدش، تأکید کرد که راه مقاومت و جبهه حق هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد و همواره با عزم و اراده قوی‌تر ادامه می‌یابد.

علی نیلفروشان، فرزند شهید عباس نیلفروشان، در برنامه زنده «به افق فلسطین» که از شبکه افق پخش شد، درباره نگرانی‌های خانواده‌اش پیرامون مسائل جبهه مقاومت و شهادت فرماندهان صحبت کرد.

 او در این مصاحبه گفت: «نگرانی به خاطر شهادت این بزرگواران طبیعی است. همه ما از جنایات رژیم صهیونیستی باخبر هستیم و خبر‌های جبهه مقاومت را دنبال می‌کنیم. هر بار که این نگرانی‌ها را با پدر مطرح می‌کردیم، او با آرامش و قاطعیت می‌گفت که نگران نباشید، کار خدا روی زمین نمی‌ماند.

علی نیلفروشان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: «پدر همیشه تأکید می‌کرد که ممکن است کار سختی‌ها و بالا و پایین‌هایی داشته باشد، اما کار خدا روی زمین نخواهد ماند. همان‌طور که رهبری فرمودند، مقاومت و راه سید حسن نصرالله با عزم و اراده قوی‌تر ادامه خواهد یافت. فرماندهان بزرگ همیشه به شهادت رسیده‌اند، اما این مسیر هیچ‌گاه متوقف نشده است و حزب‌الله نیز روزبه‌روز پیشرفت کرده است.»

او همچنین با اشاره به خبر پیدا شدن پیکر مطهر شهید نیلفروشان گفت: «تا دیشب خبری نبود و دوستان تا آخر شب در تلاش بودند. سپس به ما خبر دادند که پیکر مطهر پدر پیدا شده است. برنامه‌های تشییع و خاکسپاری هم در ادامه از طریق روابط عمومی سپاه پاسداران اطلاع‌رسانی خواهد شد. ما از همان لحظه اول راضی به رضای خدا بودیم و هر اتفاقی که می‌افتاد، خواست خدا و پدر شهید بود.»

وی در پایان ضمن ابراز خوشحالی از طریق تماس تلفنی برای دریافت خبر پیدا شدن پیکر پدر، اظهار داشت: «اگر پیکر پیدا نمی‌شد هم خواست خدا بود، ولی خوشحالیم که لطف خدا شامل حالمان شد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار