مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در دیدار با تیم ملی هندبال دانش آموزان دختر گفت: حضور دختران ورزشکار با حجاب در مسابقات جهانی موجب افتخار کشور اسلامی ایران است.

 افشین امیریان در دیدار با اعضای تیم ملی هندبال دانش آموزان دختر ضمن خوش آمد گویی به این دانش آموزان حضور دختران ورزشکار با حجاب و مومن در مسابقات جهانی را موجب افتخار کشور اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: افتخار آفرینی دانش آموزان دختر نشان دهنده این است که حجاب مانع از رشد و پیشرفت دانش آموزان دختر درعرصه‌های مختلف ورزشی نخواهد شد. 

وی افزود: در رشته‌های مختلف ورزشی زنان ورزشکار ایرانی با حجاب اسلامی و حتی با وجود فرزند توانستند برای کشور اسلامی ایران افتخارات ارزشمندی کسب نمایند و این نشان دهنده آزادگی، عزت و سربلندی زنان ایرانی است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان از این دانش آموزان خواست تا با تلاش و کوشش مضاعف و استعانت از خداوند متعال با اراده قوی و امید به پیروزی در مسابقات جهانی شرکت نمایند وبا کسب موفقیت موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی شوند. 

گفتنی است: اردوی تیم ملی هندبال دانش آموزان دختر از دوشنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد آغاز شد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار