مجید پتکی، بازیگر سینما و تلویزیون که در مسابقه جنایی «سرنخ» نقش پلیس را ایفا می‌کند، به توضیح محوریت تولید این برنامه و تجربه خود در این پروژه پرداخته است.

مجید پتکی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روز‌ها در مسابقه «سرنخ» در نقش یک پلیس ظاهر می‌شود، در خصوص محوریت تولید این مسابقه گفت: «کلیت مسابقه درباره بررسی و حل پرونده‌های جنایی است.»

او گفت: یکی از بخش‌های مهم این برنامه ترکیبی، آیتم نمایشی آن است که عملکرد تیم پلیس را در لحظات اولیه کشف اجساد در محل قتل به تصویر می‌کشد. فصل سوم این مسابقه جنایی و معمایی به تهیه‌کنندگی آریا طاهری و با اجرای کامران تفتی و بازی مجید پتکی در حال تولید است و به‌زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«سرنخ» اولین مسابقه رقابتی است که در آن شرکت‌کنندگان به حل پرونده‌های جنایی می‌پردازند. فصل اول این برنامه در ۳۰ قسمت و فصل دوم در ۵۲ قسمت تولید و پخش شده است.

پتکی در توضیح حضور خود در این مسابقه گفت: «در فصل سوم مسابقه پلیسی - جنایی «سرنخ»، شرکت‌کنندگانی که توانایی‌های فکری و جسمی لازم برای پلیس بودن را در خود می‌بینند، از قبل ثبت‌نام می‌کنند. پس از بررسی‌های کارشناسان، کسانی که فاکتور‌های مورد نیاز را داشته باشند، برای شرکت در این مسابقه دعوت می‌شوند.»

مجید پتکی پیش از این در مجموعه‌هایی نظیر «فراری»، «در میان پروانه‌ها» و «غریبه» نیز ایفای نقش کرده است و حالا در قالب نقش یک پلیس در مسابقه «سرنخ» حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار