امام جمعه بغداد گفت آیت الله سیستانی نقش بزرگی در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان دارد و از این رو اسرائیل تلاش می‌کند به این نقش تاثیرگذار پایان دهد.

 آیت الله سید یاسین الموسوی، امام جمعه بغداد با اشاره به تهدید آیت الله سیستانی از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: آیت الله سیستانی نقش بزرگی در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان دارد و از این رو آنان تلاش می‌کنند به این نقش تاثیرگذار پایان دهند.

وی با بیان اینکه یهودیان و صهیونیست‌ها اهداف بزرگی دارند که مهمترین هدف آنان از بین بردن همه ارکان قدرت در منطقه به ویژه نیرو‌های مقاومت است، افزود: برخی معتقدند که جنگ از ۷ اکتبر و پس از حمله حماس به شهرک‌های اسرائیلی آغاز شده اما این دیدگاه اشتباه است، زیرا اگر به موضوع بمباران پیجر‌ها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که رژیم صهیونیستی بیست سال است که برای جنگ با کشور‌های منطقه مقدمه چینی می‌کند.

وی اظهار داشت: مقاومت اسلامی در لبنان عملیات محدودی را برای مشغول کردن اسرائیل شروع کرد، اما صهیونیست‌ها می‌خواستند لبنان را به یک جنگ همه جانبه بکشانند، به همین دلیل ترور‌های زیادی را در لبنان انجام دادند که در نتیجه آن بسیاری از رهبران مقاومت و در راس آنها سید حسن نصرالله به شهادت رسید، و این رژیم تلاش زیادی برای کشاندن جمهوری اسلامی به جنگی همه جانبه می‌کند.

امام جمعه بغداد تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر با حمایت آمریکا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده است و به همین دلیل اقدامات متعددی از جمله ترور رفیق حریری را انجام داد و پس از آن با تشکیل دادگاه بین المللی و فشار به دولت لبنان توانستند تمام خطوط ارتباطی لبنان را به کنترل خود در آورند و به همین دلیل حزب الله خطوط ارتباطی خاص خود را ایجاد کرد.

سید یاسین الموسوی توضیح داد که رژیم صهیونیستی از طریق سخنان نخست وزیر خود و سایر مقامات اعتراف کرد که هدفش نه فلسطین است و نه لبنان، بلکه می‌خواهد همه کشور‌های منطقه از فلسطین تا عراق را تحت کنترل داشته باشد؛ و با توجه به این که آیت الله سیستانی مانع دستیابی آنها به اهداف خود در عراق شده است او را در لیست ترور قرار دادند.

وی با بیان این که آمریکا و صهیونیست‌ها به تهدید اکتفا نمی‌کنند، گفت: اکنون دشمنان در تلاش برای بازتولید تروریسم داعش برای ضربه زدن به سوریه و عراق هستند تا کشور‌های محور مقاومت را تضعیف کنند و در روز‌های گذشته ده‌ها تروریست داعشی از بازداشتگاه‌های آمریکایی در ابوالهول و اماکن دیگر آزاد شدند.

امام جمعه بغداد در پایان گفت: ما فرزندان حسین علیه السلام هستیم و تسلیم دشمنان نخواهیم شد، در این مدت هزاران نفر از جوانان عراقی از من می‌پرسند، که زمان رفتن به سرزمین‌های اشغالی و مبارزه مستقیم با اشغالگران کی فرا می رسد، اما در مقابل در اخبار می‌شنویم که سربازان صهیونیست در حال فرار از جبهه‌های نبرد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار