مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد از پیگیری تامین مالی پروژه بزرگ مجتمع آبرسانی میبد با حضور وزیر نیرو خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در جلسه‌ای که با حضور وزیر نیرو، میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت مهندسی تشکیل شد، موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در تامین مالی پروژه بزرگ مجتمع آبرسانی میبد تاکید کرد. 

او با بیان اینکه تکمیل مجتمع بزرگ آبرسانی میبد با پیشرفت بالای ۹۰ درصد نیازمند اعتبار است، افزود: با بهره برداری از این پروژه بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه بیش از ۱۵۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود.

علمدار اظهار داشت: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

او از پیگیری مشکلات کم آبی در روستا‌های شهرستان تفت در این جلسه با حضور مسئولین تفت خبر داد و تصریح کرد: پیگیری اختصاص اعتبار برای شروع پروژه آب رسانی به ۲۶۶ روستای شهرستان تفت، تکمیل پروژه انتقال آب غدیر بخش نیر و تکمیل پروژه آب رسانی ۲۰ لیتر بر ثانیه آب شهر تفت از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.