محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری‌، مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی دیگر از مدیران استانی وشهرستانی از قطعه ۴ بزرگراه «زاهدان - بم» بازدید کرد.

 به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده‌ای؛ قطعه ۴ بزرگراه «زاهدان - بم» به طول ۳۲ کیلومتر در حال ساخت می باشد و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در جریان بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت این بزرگراه با بیان اینکه در سه سال گذشته ساخت بزرگراه در این مسیر تا نصرت آباد به اتمام رسیده است، افزود: با تدابیر اندیشیده شده به منظور توسعه بخشی هر چه سریعتر استان در سالجاری ساخت قطعه ۴ این محور به طول ۳۲ کیلومتر تا کهورک آغاز شد که امیدواریم تا پایان سال بخشی از این باند را زیر عبور ببریم.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت اتصال استان سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه به استان های کرمان وخراسان جنوبی این اداره کل در حال حاضر در این مسیرها با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تاکنون برای ساخت بزرگراه در این مسیر مهم ارتباطی استان هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای بهره‌مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز بیش‌از ۵۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار