نماینده دستگاه‌های اجرایی استان یزد گفت: انتخاب بابایی به عنوان استاندار یزد باعث خوشحالی تمام اقشار مردم یزد شد و این اتفاق نمادی از وفاق ملی در سطح استان است.

حجت‌الاسلام عباس زارع  نماینده دستگاه‌های اجرایی استان یزد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور مدیران استان و معاون سیاسی وزیر کشور در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد با تقدیر و تشکر از مهران فاطمی که در طول سه سال گذشته با تلاشی خستگی‌ناپذیر و تواضع به درد دل‌های مردم گوش داد، اظهار داشت: مهران فاطمی الگویی برای مدیران در زمینه مدیریت جهادی، ریسک‌پذیری و واگذار نکردن کار امروز به فردا بود و مرد انجام کارهای بزرگی مثل طرح نهضت ملی مسکن و راه‌اندازی شرکت هواپیمایی یزد ایر بود.

وی با تقدیر از رئیس جمهور به واسطه انتخاب محمدرضا بابایی به عنوان استاندار جدید یزد گفت: محمد رضا بابایی در تمام دوران زندگی خود توانسته بهترین استفاده را ببرد که نمونه کامل آن در دوران اسارت بود که توانست حافظ قران شود.

نماینده دستگاه‌های اجرایی استان یزد با تأکید بر اینکه این انتخاب باعث خوشحالی تمام اقشار مردم یزد شد، تصریح کرد: این اتفاق نمادی از وفاق ملی در سطح استان است و قطعاً آینده‌ای بهتر برای استان یزد در پیش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.