رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تصادف پراید با وانت که در شبانه روز گذشته در محدوده پمپ گاز قدمگاه شهرستان زبرخان از توابع این دانشگاه رخ داد ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی گفت: این حادثه شب گذشته رخ داد که پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس‌ پایگاه قدمگاه به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در بررسی اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۹ نفر ارزیابی شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تمامی مصدومان این حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را دریافت کردند و سه مصدوم برای ادامه روند درمان تحت مراقبت‌های پزشکی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس پایگاه قدمگاه به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

حسینی افزود: خواب آلودگی یکی از اصلی‌ترین دلایل تصادفات جاده‌ای به حساب می‌آید و همیشه به رانندگان توصیه می‌شود که پس از چندین ساعت رانندگی، حتما مدتی استراحت یا به محض خستگی در محلی امن توقف کنند و کمی بخوابند اما گاهی رانندگان به این توصیه‌ها عمل نمی‌کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۱ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰ پایگاه شهری، ۲۱ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.