رییس پلیس راهور سبزوار از ارائه آموزش‌های ترافیکی به چهار هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

سرهنگ احمد مسعود نیا از ارائه آموزش‌های ترافیکی به چهار هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و رفتارهای صحیح ترافیکی در بین دانش آموزان، به عنوان یک قشر اثرگذار و نقش‌آفرین در فرهنگ خانواده و جامعه صورت گرفت.

وی افزود: کارشناسان اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، با حضور در مدارس و برپایی جلسات آموزشی چهره به چهره برای دانش‌آموزان، گام بلند و هدفمندی در این خصوص برداشتند.

سرهنگ مسعودنیا ابراز امیدواری کرد که این طرح با عنوان «هر مدرسه یک خانه فرهنگ ترافیک» در طول سال تحصیلی نیز به صورت مستمر ادامه یابد.

اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور سبزوار، در اوایل مهر امسال از طرح «پویش آقای باکلاه» رونمایی کرده و این پویش را با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان موتورسوار و کاهش حوادث مرتبط با آن به اجرا گذاشت.

سرهنگ اکبر محمدزاده‌، فرمانده انتظامی سبزوار نیز در ابتدای سال تحصیلی جدید با تاکید بر استفاده پلیس از همه ظرفیت های موجود، به منظور اجرای طرح های ترافیکی و انتظامی برای برقراری و تامین نظم و امنیت دانش آموزان مدارس تاکید کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.