نام نویسی غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید دانشگاه هرمزگان از دیشب آغاز شده است.

رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: دانشجویان برای نام نویسی می‌توانند به نشانی اینترنتی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

ظهیری نیا افزود: نام نویسی حضوری دانشجویان هم از دوشنبه ۲۳ مهر، براساس حروف الفبا آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید هزار و ۴۸۳ تن در رشته‌های مختلف کارشناسی دانشگاه هرمزگان پذیرفته شده اند که از این شمار ۶۴ درصد خانم و بقیه مرد هستند.

رئیس دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه کلاس دانشجویان جدید از شنبه ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود افزود: با توجه به نیاز استان، در سال تحصیلی جدید ۹ رشته، شامل یک رشته کاردانی، چهار کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد به دانشگاه هرمزگان افزوده شد.

ظهیری نیا گفت: این رشته‌های جدید کاردانیِ تکنولوژی آبیاری، کارشناسیِ زیست فناوری - اقتصاد- مهندسی علم مواد و علوم و مهندسی صنایع غذایی، و کارشناسیِ ارشدِ مهندسی برق گرایش سیستم قدرت - علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش ابتدایی- برنامه ریزی درسی و هیدروانفورماتیک است.

حمیده خادمی کارشناس آموزش دانشگاه هرمزگان گفت: دانشجویان برای نام نویسی باید مدارک کپی شناسنامه و کارت ملی، عکس، گواهی موقت متوسطه، ریز نمرات، فرم ۶۰۲ و برای پسر‌ها مدارک مربوط با نظام وظیفه بهمراه داشته باشند.

هم اکنون پنج هزار و ۲۷۴ دانشجو در ۴۵ رشته کارشناسی، هفتاد کارشناسی ارشد و ۳۳ رشته دکتری دانشگاه هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.