مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: امسال شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

هاشم علایی در نشست مشترک با معاون قضایی دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش مهم در حمایت از تولید و اشتغال داشته و همواره تلاش کرده از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران واقعی حمایت کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل با تشکر از تلاش‌ها و همراهی دستگاه قضایی در حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحد‌های تولیدی افزود: حمایت از تولید و اشتغال همواره مورد تاکید مسئولان بوده و در عرصه‌های مختلف تولیدی نیز شاهد حمایت دادگستری استان از سرمایه‌گذاران هستیم.
به گفته او، رشد و توسعه صنعتی با اجرای فرامین مقام معظم رهبری و با حمایت از تولید و اشتغال محقق خواهد شد.
علایی افزود: در این مسیر دستگاه قضایی با حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در جلسات مختلف ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضایی و بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی توانسته نقش مهمی در حل مشکلات آنها و رونق تولید و اشتغال استان ایفا کند.
او از عزم جدی مسئولان برای حمایت همه‌جانبه از تولید خبر داد و گفت: خود را ملزم به حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن از سرمایه‌گذاران، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان حمایت کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا افزود: امسال شاهد اجرای بیش از ۲۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرک‌های صنعتی استان هستیم و به طور حتم با کمک مسئولان و با تعامل مناسب با دستگاه‌های خدمت‌رسان تلاش خواهیم کرد بستر‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی را فراهم و به توسعه صنعتی استان کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.