رئیس بنیاد نخبگان کرمان گفت: هیئت‌های اندیشه ورز در بنیاد ملی نخبگان به منظور تاثیر گذاری آن ها برای حل مسائل کلان سرزمینی شکل گرفته اند.

نشست هم اندیشی رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با جمعی از مستعدین برتر و اعضای هیئت اندیشه ورز "شبکه علمی و نخبگانی در سطح ملی و بین المللی با موضوع تاکید بر جلوگیری از مهاجرت نخبگان" برگزار شد.
 
در این نشست سرگزی رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه ورز در بنیاد ملی نخبگان به منظور تاثیر گذاری نخبگان برای حل مسائل کلان سرزمینی و استانی شکل گرفته اند، گفت: در این هیئت ها، شناسایی مسائل، تصمیم گیری، برنامه ریزی و ارائه راهکار‌ها برای حل مسئله، منجر به افزایش حس دلبستگی و مسئولیت پذیری نخبگان می‌شود.

دبیر هیئت اندیشه ورز "شبکه علمی و نخبگانی در سطح ملی و بین المللی با تاکید بر جلوگیری از مهاجرت نخبگان" گزارشی از پژوهش‌های صورت گرفته در این خصوص را برای حضار ارائه کرد. 

سپس نخبگان، مستعدین برتر و هیئت‌های اندیشه ورز به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکار‌های جلوگیری از مهاجرت نخبگان را بررسی کردند.

در پایان مقرر شد نتایج حاصله و پیشنهادات مطرح شده در این نشست به منظور بهره برداری در اختیار نهاد‌های بالادستی ارسال شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار