رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از یک سال فاش کردند که نیرو‌های مقاومت سال گذشته میلادی با نفوذ به شمال فلسطین اشغالی یک مقام ارشد نظامی اسرائیلی را ترور کردند.

«عمیت سیگال» خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (یکشنبه)، بعد از گذشت یک سال اذعان کرد که در نهم اکتبر سال گذشته میلادی یک گروه از نیرو‌های مقاومت از روستای «الظهیره» در جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی نفوذ کردند.

سیگال اضافه کرد که بعد از نفوذ این افراد به شمال فلسطین اشغالی، درگیری میان آنها و نیرو‌های ارتش اسرائیل رخ داد که این درگیری منجر به کشته شدن معاون فرمانده یک تیپ و دو سرباز شد.

این گزارش پس از آن افشا شده است که ارتش اسرائیل امروز توانست محلی را که نیرو‌های مقاومت سال گذشته از آنجا برای انجام این عملیات استفاده کرده بودند، بمباران کند.

جنبش حزب‌الله لبنان تاکنون بار‌ها در بیانیه‌های متعدد اشاره کرده است که ارتش اسرائیل شمار واقعی تلفات خود را پنهان می‌کند و آمار منتشرشده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی درست نیست.

 سازمان «نظارت نظامی» رژیم اسرائیل وظیفه سانسور اخبار امنیتی مهم در این رژیم را به عهده دارد. رسانه‌های اسرائیلی تنها زمانی امکان انتشار اخبار مهم امنیتی را دارند که این سازمان به آنها مجوز بدهد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
چشم در مقابل چشم
ترور در مقابل ترور
تا شاید فرقه ضاله صهیونیستی بفهمد .مزه ترور و ناامنی را
انها فقط زبان زور و قوی بودن را میفهمند و بس
آخرین اخبار