مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان به شهروندان و مصرف کنندگان در خصوص خرید کالا و خدمات بدون تحقیق از فضای مجازی هشدار داد.

مرضیه یونسی گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و روند رو به رشد خرید کالا و خدمات از بستر‌های ایجاد شده در این فضا، متاسفانه مشکلاتی را برای همشهریان بوجود آورده است و آمار رو به رشد شکایت از عرضه کنندگان کالا و خدمات در فضای مجازی حکایت از این موضوع دارد.

او گفت: همشهریان فریب تبلیغات فضای مجازی و ارزانی کالا و خدمات را نخورند و از فروشندگان و تولیدکنندگان دارای آدرس مشخص و پروانه کسب معتبر خریداری کنند تا در صورت هر گونه ایراد و مشکلی، موضوع به راحتی قابل رصد و پیگیری باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بیشترین آمار شکایت شهروندان در شعب تعزیرات حکومتی مربوط به خرید مبل و کابینت از سایت‌ها و واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب معتبر است.

مرضیه یونسی گفت: در این موارد به دلیل عدم تعهد به تحویل کالای با کیفیت، شهروندان برای احقاق حق خود مجبور به طرح شکایت در شعب تعزیرات می‌شوند و با توجه به نبود آدرس واحد صنفی مشخص برای پیگیری قانونی طولانی شدن دادرسی اجتناب ناپذیر است.

او گفت: این اداره کل ضمن حمایت از اصناف خوشنام و امانتدار با هرگونه تخلف صنفی در فضای مجازی و اخلال در روند قانونی بازار، همچنین ضرر و زیان به شهروندان و مصرف کنندگان قاطعانه برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار