سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶ هزار و ۲۲۷ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر هدف طرح بازآفرینی شهری به شهرداری استان تخصیص یافته است‌.

رسول عطایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶ هزار و ۲۲۷ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر هدف طرح بازآفرینی شهری به شهرداری استان تخصیص یافته که موجب انجام اقدامات عمرانی در هزاران متر مربع از فضا‌های شهری خواهد شد.

وی اضافه کرد: این امر در راستای بهسازی و ارتقای زیرساخت‌های توسعه قلمرو عمومی اجرایی شده و ارزش این میزان قیر به ۵۷۰ میلیارد ریال می‌رسد.

عطایی ادامه داد: مقرر شده که این میزان قیر برای آسفالت معابر و محلات در ۱۴ شهرداری آذربایجان‌غربی مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ر راستای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های توسعه برای آسفالت معابر و محوطه‌های مساکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن در ۵ شهر استان نیز قیر رایگان تخصیص یافته است.

عطایی اظهار کرد: ارتقای شاخص‌های کالبدی در محلات هدف بازآفرینی شهری و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله‌های در راستای برنامه‌های کاری شنبه‌های محرومیت‌زدایی پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.