معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اجرای فاز دوم طرح اجرای پیاده راه شهری بلوار امامزاده حسن تا میدان قدس، مسیر‌های جایگزین این فاز را اعلام کرد.

محمدرضا ناصرخاکی گفت: پس از تکمیل عملیات اصلاح هندسی و احداث ایستگاه‌های تاکسی مورد نیاز، پیرو هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور و سایر نهاد‌های ذیربط، انسداد محدوده عملیات اجرایی طرح و انحراف مسیر خودرو‌ها طبق مصوبه شورای ترافیک شهر از هفته جاری آغاز خواهد شد. 
وی اضافه کرد: دو ایستگاه تاکسی (محمد شهر، عباس آباد، علی آباد، ولد آباد و جعفر آباد) به ایستگاه احداث شده در محدوده میدان توحید، جنب سازمان انتقال خون و ایستگاه تاکسی (مشکین دشت) به ایستگاه احداث شده در بلوار شریفی (حد فاصل امامزاده حسن تا میدان توحید، جنب کوچه گلستان) منتقل می‌شود. 
ناصر خاکی در تشریح مسیر‌های جایگزین گفت: خیابان بلوار آقا شریفی عملکردش دو طرفه خواهد شد و کسانی که مقصدشان به سمت میدان توحید و میدان شهداست باید از خیابان بلوار آقا شریفی عبور کنند. 
وی افزود: همچنین کسانی که از میدان شهدا به سمت میدان توحید قصد سفر دارند و مقصد آنها به سمت بلوار چمران و سه راه نهضت است می‌توانند از خیابان شرقی میدان توحید عبور کنند. تردد در بلوار آقاشریفی فقط مسیر به سمت مصلی و از مصلی به سمت میدان توحید آزاد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار