آیت الله نوری همدانی وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانست و خواستار وحدت همه مسلمانان در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی شد.

 آیت الله نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع امروز در دیدار عده‌ای از اساتید حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و خواستار وحدت همه مسلمانان و بلکه همه آزادی خواهان جهان در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی شد و اظهار داشت: کشورهای اسلامی ارتباط خود را با این جنایتکاران قطع کنند.  

این مرجع تقلید، شهادت سید حسن نصرالله را ثلمه‌ای عظیم دانست و افزود: این درخت مستحکم حزب‌الله مقاوم تر خواهد شد و ان‌شاءالله خون این شهدای مظلوم موجب از بین رفتن این رژیم غاصب خواهد شد. 

آیت‌الله نوری‌همدانی یکی از نشانه‌های افول صهیونیست‌ها را ترور فرماندهان و تهدید به ترور شخصیت‌های اثرگذار عالم اسلام دانست و با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت در اسلام خاطر نشان کرد: دشمنان غافلند از اینکه اسلام فرهنگ ایثار و شهادت دارد و مرگ در راه خدا و دفاع از دین خدا منتهی آرزوی مسلمانان است و نماد آن اقامه نماز جمعه تهران توسط رهبر معظم انقلاب می‌باشد، که مردم با توجه به تهدیدات؛ حماسه خاصی خلق کردند و رهبری هم با شجاعت همیشگی آمد و با خطبه‌های بسیار عالی و یک دنیا آرامش نماز جمعه را اقامه کردند و دنیا هم شاهد این موضوع بود.  

 آیت الله نوری همدانی در رابطه با تهدید صهیونیست‌ها نسبت به آیت‌الله العظمی سیستانی «دامت برکاته» گفت: دشمن از مواضع اصولی و به موقع آیت‌الله سیستانی و از اثرگذار بودن ایشان ناراحت است و به گمان خود می‌تواند از این طریق ایشان را منزوی کنند که الحمدلله خلاف مقصود آنان حاصل شد و عظمت ایشان بیشتر شد و ما هم اهانت به این شخصیت محترم و بزرگوار جهان اسلام را محکوم می‌کنیم و از خداوند متعال عظمت روز افزون ایشان را خواستار هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار