حزب الله لبنان بامداد دوشنبه اعلام کرد مرکز نظامی آماده سازی و نگه داری ۷۲۰۰ رژیم صهیونیستی و پایگاه نظامی گولانی را در جنوب حیفا هدف قرار داده است.

به گزارش رسانه جنگ مقاومت لبنان، از سوی دیگر این گروه اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در پادگان «هونین» نیز هدف حملات موشکی حزب الله قرار گرفت.

حزب الله لبنان همچنین محل استقرار و تحرکات نظامیان اسرائیلی در شهرک کفرکلا در جنوب لبنان را نیز هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که تجمع و محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در شهرک صهیونیست‌نشین المناره برای پنجمین بار هدف حمله موشکی قرار داده است.

حزب الله لبنان تا این لحظه با صدور ۳۸ بیانیه پایگاه‌ها، محل تجمع و استقرار نظامیان اسرائیلی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

حمله موشکی حزب الله پس از حمله این گروه به پادگان تیپ گولانی ارتش این رژیم در بنیامینا در جنوب حیفا، هدف حملات پهپاد‌های انفجاری حزب الله قرار گرفت که در جریان آن تاکنون ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی نیز به صورت رسمی کشته شدن ۴ نظامی خودش در حمله حزب الله را تأیید کرد. براساس این گزارش‌ها به علت شدت جراحت ناشی از حملات، هر لحظه احتمال افزایش شمار کشته‌های صهیونیست‌ها وجود دارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع نظامی این حمله را خونین‌ترین عملیات علیه نظامیان صهیونیست از ابتدای جنگ توصیف کرد.

صفحه نخست

صفحه نخست روزنامه یدیعوت آحارونوت اسرائیل، امروز با تیتر «فاجعه پهپادها»، به حمله پهپادی دیشب حزب الله به پایگاه نظامی گولانی متعلق به ارتش اسرائیل در جنوب حیفا اختصاص یافته و در آن اذعان کرده است که پهپادها قابل شناسایی و ردیابی نبوده اند و با سرعت زیاد وارد پایگاه شده و بر سر صهیونیست ها منفجر شده است.

تصاویری از موشک باران جنوب حیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
۴ تا کشته بشن اسراییل ۴۰ هزار تا کشته میگیره بابا شل کنین دیگه الان هم دیگه نمیزارن از ایران سلاح بره صلح کنین بره دیگه
Germany
حزب اللهی
۰۹:۰۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
درود بر رزمندگان اسلام دو راه برای مسلمانان جهان وجود دارد ، در چنگ با یهود پیروزی یا شهادت، شعار هر مسلمان جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
خدایا رزمندگان اسلام را پیروز بگردان
آخرین اخبار