استاندار لرستان گفت:شورای جوانان به زودی در خرم آباد راه اندازی می‌شود.

ابوطالب شفقت در بازدید از کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان گفت: شورای جوانان با پیشنهاد نوجوانان عضو کانون پرورش فکری و با محوریت استانداری و اداره کل آموزش و پرورش به زودی راه اندازی می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه در این شورا مسائل و انتظارات قشر جوان، نوجوان و کودک تشریح و برای آنها برنامه ریزی می‌شود. افزود: در این شورا جوانان علاقمند و فعال در حوزه‌ی آموزش و فرهنگی عضو شده و هر فصل یکبار جلسات خود را با مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار خواهند کرد

شفقت به دیدار با مربیان، کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورشی فکری اشاره کرد و گفت: در این دیدار صمیمی موارد و پیشنهادات خوبی ارائه شد که برای رسیدگی به آنها به زودی جلسه‌ای با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و پرورش و کانون پرورشی فکری برگزار خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از نگاه کودکان و نوجوانان خلاق نسبت به مسائل پیرامون اجتماع و جهان، عنوان کرد: اعضای نوجوان عضو کانون دو مسئله‌ی مهم توجه به مناطق محروم و شورای جوان را مطرح کردند که جای تقدیر دارد. 

استاندار لرستان با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونی گفت:توجه کودکان و نوجوانان ما به مناطق محروم از جمله کودکان غزه و فلسطین که اسیر این جنایات بی شرمانه هستند جای خوشنودی و تقدیر دارد.

شفقت طرح جامع فیزیکی کانون، ساخت گنبد و تجهیز رصدخانه، تئاتر کودک و نوجوان، تجهیز بیش‌تر آزمایشگاه ها، توسعه‌ی کتابخانه‌های سیار و ساخت کارگاه رباتیک را از دیگر مطالبات اعضای کانون پرورشی فکری برشمرد و گفت:: تلاش می‌کنیم تا حد امکان و با کمک سازمان برنامه و بودجه و نوسازی و تجهیز مدارس به این مطالبات رسیدگی کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.