شانزدهمین جشنواره انار بادرود با نگرشی نوین و اشتغال محور نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بادرود گفت: شانزدهمین جشنواره انار بادرود از ۱۷ تا ۲۴ آبان‌ماه در بوستان گردشگری این شهر با نگرشی نوین و اشتغال محور و باهدف معرفی این محصول و جاذبه‌های گردشگری در نیمه دوم آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


محمدرضا حیدری افزود: ۱۰ کمیته مختلف از جمله بازاریابی، فرهنگی، گردشگری، بانوان، بازی‌های بومی محلی، علایم نگارشی، کشاورزی و ارزیابی تشکیل شده و بیش از یک‌صد غرفه در قالب کارگاه‌های سنتی تهیه فرآورده‌های انار مانند رب، سرکه، ژل و رنگرزی سنتی با پوست انار ایجاد خواهد شد.


وی گفت: در حاشیه این جشنواره برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات محلی، اجرای بازی‌های بومی محلی، برپایی ایستگاه نقاشی انار برای کودکان و نوجوانان، اجرای سرود کودکان با لباس محلی و برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.


سخنگوی شورای اسلامی شهر بادرود گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ترویج فرآورده‌ها و صنایع تبدیلی انار از جمله‌: رب انار، آب انار، سرکه انار در دستور کار قرار گرفته تا از خام‌فروشی محصولات انار جلوگیری شود و با اشتغال‌زایی و درآمدزایی، موجب رونق اقتصادی خانواده‌های شهر بادرود شود.


حیدری افزود: برندسازی رب انار از جمله اهداف مهم شانزدهمین جشنواره انار نادری بادرود است.

برچسب ها: جشنواره ، انار ، بادرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار