رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین گفت: نصب دکل‌های تلفن همراه در برخی از نقاط روستایی و شهری با مخالفت‌هایی از سوی شهروندان همراه شده که نیازمند همکاری است.

اکبر خزایی رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین گفت: در شهرک دانش در نظر داریم که یک سایت ارتباطی راه اندازی کنیم، اما مردم معترض هستند که دکل آنتن در نزدیکی محل آنها نصب نشود که لازم است همکاری مردمی در این رابطه صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه پوشش آنتن دهی تلفن همراه در برخی نقاط نیازمند راه اندازی سایت و نصب دکل است، اضافه کرد: برای حل برخی از این مشکلات نیازمند همکاری و مساعدت مردمی هستیم تا بتوانیم در تمامی نقاط شهر آنتن دهی مناسبی فراهم کنیم.

خزایی به وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در شهرک دانش و ناصرآباد قزوین اشاره کرد و گفت: هم اکنون در ناصرآباد قزوین ۲ سایت ارتباطی شامل همراه اول و ایرانسل قرار دارد که همگی از تکنولوژی نسل چهارم برخورداند.

این مسئول با بیان اینکه شهروندان قزوین در هر نقطه از شهر یا روستا می‌توانند مشکل آنتن دهی تلفن‌های همراه را به سامانه ۱۹۵ گزارش دهند، ادامه داد: سامانه ۱۹۵ برای ثبت شکایات مردمی تعبیه شده و ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری کارشناسان توضیحات لازم را ارایه کرده و پیگیری را آغاز می‌کنند.

رییس اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی قزوین با بیان اینکه اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل نیز هر کدام به صورت مجزا سامانه ثبت شکایت دارند، بیان کرد: سامانه ۷۰۰ برای ایرانسل و سامانه ۹۹۹۰ نیز برای همراه اول آماده دریافت گزارش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.