فرمانده ارشد پیشین نیرو‌های آمریکایی در اروپا به توانمندی حزب الله لبنان در حمله موثر به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

فرمانده ارشد پیشین نیرو‌های آمریکایی در اروپا با اذعان به توانمندی حزب الله لبنان در حمله موثر به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی، گفت که حملات این گروه به اسرائیل در روز‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.

مارک هرتلینگ (Mark Hertling)، فرمانده پیشین نیرو‌های آمریکایی در اروپا در گفتگو با شبکه سی ان ان پیرامون حمله پهپادی دیروز (۲۲ مهر) حزب الله لبنان به پادگان نظامیان صهیونیست گفت: بر اساس گزارش‌های چند روز اخیر ارتش اسرائیل، تعداد راکت‌ها و پهپاد‌هایی که حزب الله به سوی اسرائیل پرتاب می‌کند به شدت افزایش یافته است.

سپهبد بازنشسته ارتش آمریکا ادامه داد: آنها در ۱۰ ماه نخست درگیری‌ها روزانه ۳۰ تا ۵۰ راکت پرتاب می‌کردند که این آمار در سه روز گذشته به پرتاب حدود ۳۰۰ راکت در روز رسیده که این نشاندهنده توانایی حزب الله در پرتاب راکت است.

وی افزود: قطعاً ترور کادر رهبری حزب الله در توانایی این گروه تاثیر داشته ولی آنها کماکان امکان بهره برداری از مهمات خود را داشته و هنوز می‌توانند به سمت اسرائیل راکت و موشک پرتاب کنند. به نظر می‌رسد که حزب الله در پرتاب برخی از این موشک‌ها به سمت اهداف خاص مانند اماکن نظامی به خوبی عمل می‌کنند.

حزب الله شامگاه یکشنبه پادگان تیپ گولانی ارتش این رژیم در بنیامینا در جنوب حیفا را هدف حملات پهپاد‌های انفجاری خود قرار داد که در جریان آن تاکنون ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی نیز به صورت رسمی کشته شدن ۴ نظامی خودش در حمله حزب الله را تأیید کرد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد: به دشمن گوشزد می‌کنیم که آنچه که امروز (حمله به تیپ گولانی) شاهد بوده، تنها بخش کوچکی از حملاتی خواهد بود که باید منتظر آن باشد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه افزود: دست به عملیاتی ویژه و ترکیبی با موشک و پهپاد به سوی مناطقی از عکا و حیفا زدیم به صورتی که پهپاد‌ها از رادار‌ها گذشتند و به پادگان آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
کاش از این ۲۰۰ میلیارد دلاری که بر اقتصاد ایران و خرابه های غزه و لبنان تحمیل شد تا چند تا آلاچیق آتش بگیره ، ۲ میلیارد دلار به اسرائیل میدادند خودش ۵ آپارتمان در تل اویو منهدم میکرد.ما داریم به ناکجا آباد و تحمیل فقر و فلاکت برای مردم ایران پیش میرویم.
Iran (Islamic Republic of)
پیشگو
۱۳:۴۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
کاش تو فرمانده سنتکام بودی
آخرین اخبار