مسئولان تیم ملی فوتبال قطر برای هواداران تیم خود در دیدار با ایران تدارکات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا سه شنبه ۲۴ مهر به مصاف هم می‌روند. در حالی که قرار بود این بازی به میزبانی ایران و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود، اما با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC این بازی در کشور ثالث و به میزبانی امارات و به میزبانی ورزشگاه راشد شهر دبی برگزار می‌شود.

«مبارک المنصوری»، مسئول رسانه‌ای تیم ملی قطر، در گفتگو با خبرگزاری قطری قنا تاکید کرد که هواداران قطری برای حمایت از تیم ملی این کشور در مصاف با ایران حضور خواهند داشت تا روحیه بازیکنان را افزایش دهند و روند رو به رشد آنها را در مسیر صعود به جام جهانی تقویت کنند.

به گفته المنصوری، سفر گروهی «هواداران قطری» فردا صبح آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود حدود ۴۰۰ هوادار با هماهنگی فدراسیون فوتبال قطر در این مسابقه حضور داشته باشند. او همچنین به خوش‌بینی هواداران برای دستیابی به نتایج مطلوب تیم ملی قطر اشاره کرد.

مسئول رسانه‌ای تیم ملی قطر ادامه داد: تمامی ترتیبات لازم برای تشویق تیم ملی به بهترین شکل فراهم شده است و پرچم‌ها و شال‌های مخصوص به هواداران توزیع می‌شود. ما اهمیت حمایت از تیم ملی را در زمین و خارج از آن درک می‌کنیم و معتقدیم که فوتبال همیشه با پیروزی و شکست همراه است و ما همواره در کنار تیم ملی خواهیم بود.

او بر این نکته تاکید کرد که حمایت از تیم و بالا بردن پرچم ملی یک وظیفه ملی برای تمامی هواداران است و اهمیت حمایت معنوی از تیم ملی قطر در این بازی‌های حساس، که شانس‌های صعود به جام جهانی را تعیین می‌کند، غیرقابل انکار است.

المنصوری با اشاره به اینکه بازی مقابل ایران بسیار سخت خواهد بود، تصریح کرد: کسب سه امتیاز در این دیدار شانس قهرمان آسیا را در رقابت‌های گروهی افزایش خواهد داد و تیم قطر را به ۷ امتیاز خواهد رساند.

وی افزود: با حضور در ورزشگاه می‌توانیم سفیران کشور خود باشیم و تصویری از تشویق‌های قطر را ارائه دهیم که ما را به حمایت از تیم ملی ترغیب می‌کند.

مسئول رسانه‌ای تیم ملی قطر در پایان تصریح کرد که پیروزی مقابل قرقیزستان در دور گذشته به بازیکنان اعتماد به نفس و توازن لازم را بازگردانده و امیدوار است که آنها در بازی فردا نیز به بهترین شکل عمل کنند و هواداران وفادار خود را شاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار