تعدادی از بقاع متبرکه قم، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌معصومه (س) به همت سازمان اوقاف و امور خیریه قم اقدام به توزیع نان صلواتی می‌کنند.

زائران و شهروندان قمی می‌توانند در سالروز شهادت حضرت معصومه (س) از بقاع متبرکه سطح شهر نان صلواتی دریافت کنند.

این حرکت خداپسندانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم و در سالروز شهادت حضرت معصومه (س)، انجام می‌شود.

حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد (ع) با توزیع نان لواش و به آدرس: خیابان امامزاده ابراهیم، ۲۰ متری رئیس کرمی، کوچه ۳۶ و با نان سنگک و به خیابان امامزاده ابراهیم، بین کوچه ۳۷ و ۳۹ در این امر خیر سهیم است.

آستان مقدس امامزاده جمال غریب (ع) با توزیع نان لواش و در آدرس: شهرک مهدیه طلاب، جنب بازارچه، با نان سنگک و به آدرس: شهرک مهدیه طلاب، خیابان انتظار، کوچه ۱۷ و با نان تافتون به آدرس: پردیسان، جنب پایانه اتوبوسرانی به سهم خود در این کار خداپسندانه شریک است.

آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) با توزیع نان لواش آدرس: بلوار ۱۵ خرداد، خیابان دروازه ری و آدرس: بلوار ۱۵ خرداد، خیابان نوبهار در این امر خیر سهیم است. آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر (ع) با توزیع نان: بربری به آدرس: بلوار روحانی، کوچه ۵، نان لواش به آدرس: خیابان آذر، کوچه ۳۶ و آدرس: بلوار روحانی، خیابان کوثر، نان سنگک به آدرس: خیابان نوبهار، روبروی کوچه ۵۸و آدرس: ابتدای خیابان کلهری در این کار خیر شریک است. آستان مقدس امامزاده ابواحمد (ع) نیز با توزیع نان سنگک به آدرس: بلوار خرداد، کوچه ۲۷ به عشاق کریمه اهل بیت (س) خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار